Co kdyby Váš obrat a marže

prudce vzrostly?

Jak toho dosáhneme?

 

  Zjistíme, kde je strategicky

nejlepší příležitost pro rozvoj Vaší firmy

zákazníků.

 

  Vytvoříme nástroje,

abychom tuto příležitost využili.

Advokátní kanceláře

 

Chcete, aby se Vaše AK rozrostla o další advokáty?

Je několik způsobů, jak se toho dá dosáhnout.
 
1) Stávající klienti
 
Stávající klienti už Vás znají, mají ve Vás důvěru
a tak se jim snáze nabízejí další služby, které mohou využít.
Proto jsou stávající klienti tak zajímaví
a jejich potenciál se dá vytěžit relativně snadněji, než u nových klientů.
 
2) Noví klienti
 
Tady je situace samozřejmě složitější,
Konkurence v advokacii a zejména ve velkých městech je vysoká,
ale jsou způsoby, jak lze dosáhnout požadovaného cíle.
Vždy je potřeba jasně zdůraznit značku dané Advokátní Kanceláře,
díky jasné specializaci a výhodách.
Všechny Vaše výhody pak musíte správně komunikovat klientům
a pak je pro nové klienty výrazně snazší, si vybrat advokáta.

 

 
S námi můžete rychleji
ZÍSKÁVAT NOVÉ KLIENTY,
A BUDOVAT SVOJI ZNAČKU
tím, že jasně komunikujete
svoje VÝHODY (lidské i profesní) a odbornou SPECIALIZACI.
 
 

Výrobní a obchodní firmy

 
Umíme najít, kde Vás nejvíce „tlačí bota“, díky analýze situace firmy.
Dostanete KONKRÉTNÍ NÁVRH, JAK BUDEME SITUACI ŘEŠIT,
nejčastěji to bývá:
 
– nastavení procesů pro efektivnější KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY
a také komunikaci s Vašimi zaměstnanci
 
– nebo lepší využití potenciálu STÁVAJÍCÍCH ZÁKAZNÍKŮ
(naposledy jsme navýšili obrat o 85% u stávajících zákazníků (za 4 měsíce) – viz reference),
 
– nebo otevření NOVÉHO ZÁKAZNICKÉHO SEGMENTU,
kde lze najít nové zákazníky o kterých jste ani netušili, že existují
(a věřte mi, vždy existují nové segmenty/zákazníci,
kterým můžete ještě prodávat – viz reference a tipy zdarma)
 
– nebo se zaměříme na ZLEPŠENÍ MOTIVACE Vašeho  PRODEJNÍHO TÝMU.
 
Vyzkoušejte nás, povedlo se nám to už opakovaně.
Rozhodnutí o spolupráci je až v okamžiku,
když vidíte výsledky naší analýzy,
společně s doporučením dalších kroků.

Proč byste mi měli věřit, že pro Vaše podnikání budu přínosem?

 
Řídil jsem firmy jako CEO nebo jsem řídil Marketingové nebo Prodejní oddělení,
zahraničních nebo českých firmem v posledních 25 letech.
 
Velikosti firem, kde jsem pracoval byly od 20 milionů po 4 miliardy.
 
Aktuálně pomáhám uzdravovat firmy jako Interim Manažer (dočasně dosazený manažer)
se zaměřením na Obchodní nebo Výrobní firmy
podnikajícími primárně v oboru Rychloobrátkových výrobků (FMCG) a nebo v Retailu.
 
 Tady je seznam značek a firem, kde jsem pracoval.