Chcete, aby se Vaše Advokátní kancelář rozrostla?
Advokáta potřebuje klient, když řeší závažné situace v životě nebo ve firmě.
„Klient tak často „vkládá“ svůj osud do rukou advokáta, i když si jej nemůže vyzkoušet předem!“
Pro klienty, kteří nemají možnost získat důvěryhodné doporučení na advokátní kancelář (cca 40% klientů), pak zbývá už jenom klasické hledání na internetu.
Klient se pak rozhoduje podle toho, jak vnímá „značku/brand“ advokáta/AK a při jeho rozhodování hrají hlavní roli komunikované VÝHODY (profesní i lidské) a zda SPECIALIZACE advokáta nebo advokátní kanceláře řeší právě „ty jeho“ problémy.
Co umíme:
Srozumitelně komunikovat vaši „značku/brand“ klientům tak, že zcela jasná vaše specializace a výhody neboli v čem se odlišujete od konkurence.
Vybrat a efektivně komunikovat pouze cílové skupině, pro kterou jsou vaše služby relevantní.
Pravidelně získávat nové klienty, díky výběru nové služby/produktu a jeho správné komunikaci směrem ke klientům.
Jestli máte už svůj advokátní tým, tak jej naučíme, jak získávat nové klienty
Nevěříte?
Všichni přece vědí, že advokáti „neradi prodávají“.
Děláme to tak, že z nich uděláme „Vaše komplice“, protože jim vysvětlíme,
že je v jejich zájmu, aby sami nabízeli svoje služby.
Změníme prostě jejich přístup k akvizicím, protože budou vědět, jak na to 🙂
Jak postupujeme při získávání klientů?
1. Pochopíme chování stávajících klientů
1. zanalyzujeme situaci u stávajících klientů
2. zjistíme důvody, proč si klienti vybírají danou AK
3. rozdělíme neboli segmentujeme klienty, abychom znali jejich potřeby a tím pádem věděli, co jim můžeme nabídnout, aby je to zajímalo
Přínos: Přesně víme, kdo je stávající klient a proč spolupracuje
2. Vybereme fungující služby
1. vybereme typy stávajících služeb, které má smysl obchodně podporovat (např. nějaká unikátní služba)
2. vybereme nové služby, které budeme nabízet, abychom měli důvod oslovit stávající klienty
Přínos: víme jaká služba funguje máme a komu ji nabídneme
3. Nastavíme obchodní proces
1. zvolíme segmenty klientů s nejvyšším potenciálem pro další akvizici
2. určíme nejvhodnější a nejlevnější postup pro získání nových klientů
3. nastavíme interní procesy v AK pro úspěšné získávání nových klientů
Přínos: víme kdo, co a kdy uvnitř AK bude dělat, aby to přineslo výsledky
4. Získáváme nové klienty pro AK
1. vybereme komunikační kanály pro oslovení nových klientů
2. vybereme sociální sítě, kde budeme komunikovat pravidelně
Přínos: Klienti se dozví o AK
ŘEKLI O MNĚ



“Budování značky je jeden z nejdůležitějších úkolů advokátních kanceláří.”
Pokud správně vybudujete značku, která již sama o sobě vzbuzuje respekt a kvalitu, klienti si Vás budou vyhledávat a budou pyšní, že je zastupujete právě Vy.
Pro značku je také zcela zásadní, abyste vysvětlili, v čem se odlišujete od konkurence a v čem jsou právě vaše služby a vaše advokátní kancelář jedinečné.

Toman & partneři