Chcete, aby se Vaše Advokátní kancelář rozrostla?

 

 

Advokáta potřebuje klient, když řeší závažné situace v životě nebo ve firmě.

 

„Klient tak často „vkládá“ svůj osud do rukou advokáta, i když si jej nemůže vyzkoušet předem!“

 

Pro klienty, kteří nemají možnost získat důvěryhodné doporučení na advokátní kancelář (cca 40% klientů), pak zbývá už jenom klasické hledání na internetu.

 

Klient se pak rozhoduje podle toho, jak vnímá „značku/brand“ advokáta/AK a při jeho rozhodování hrají hlavní roli komunikované VÝHODY (profesní i lidské) a zda SPECIALIZACE advokáta nebo advokátní kanceláře řeší právě „ty jeho“ problémy.

 

Co umíme:

  Srozumitelně komunikovat vaši „značku/brand“ klientům tak, že zcela jasná vaše  specializace a výhody neboli v čem se odlišujete od konkurence.

 

  Vybrat a efektivně komunikovat pouze cílové skupině, pro kterou jsou vaše služby relevantní.

 

Pravidelně získávat nové klienty, díky výběru nové služby/produktu a jeho správné komunikaci směrem ke klientům.

 

Jestli máte už svůj advokátní tým, tak jej naučíme, jak získávat nové klienty

 

Nevěříte?

Všichni přece vědí, že advokáti „neradi prodávají“.

Děláme to tak, že z nich uděláme „Vaše komplice“, protože jim vysvětlíme,

že je v jejich zájmu, aby sami nabízeli svoje služby.

Změníme prostě jejich přístup k akvizicím, protože budou vědět, jak na to 🙂

Jak postupujeme při získávání klientů?
   1. Pochopíme chování stávajících klientů
1. zanalyzujeme situaci u stávajících klientů
2. zjistíme důvody, proč si klienti vybírají danou AK
3. rozdělíme neboli segmentujeme klienty, abychom znali jejich potřeby a tím pádem věděli, co jim můžeme nabídnout, aby je to zajímalo
Přínos: Přesně víme, kdo je stávající klient a proč spolupracuje
   2. Vybereme fungující služby
1. vybereme typy stávajících služeb, které má smysl obchodně podporovat (např. nějaká unikátní služba)
2. vybereme nové služby, které budeme nabízet, abychom měli důvod oslovit stávající klienty
Přínos: víme jaká služba funguje máme a komu ji nabídneme
3. Nastavíme obchodní proces
1. zvolíme segmenty klientů s nejvyšším potenciálem pro další akvizici
2. určíme nejvhodnější a nejlevnější postup pro získání nových klientů
3. nastavíme interní procesy v AK pro úspěšné získávání nových klientů
Přínos: víme kdo, co a kdy uvnitř AK bude dělat, aby to přineslo výsledky
4. Získáváme nové klienty pro AK
1. vybereme komunikační kanály pro oslovení nových klientů
2. vybereme sociální sítě, kde budeme komunikovat pravidelně
Přínos: Klienti se dozví o AK
ŘEKLI O MNĚ
V rámci advokátní kanceláře ARROWS jsme rse ozhodli vylepšit komunikaci s klienty, zvýšit naši proaktivnost a v neposlední řadě celkový obrat kanceláře. Přístup pana Ježka nás v určitých ohledech inspiroval a při našich společných diskusích jsme se řídili zejména fakty a čísly. Zaměřili jsme se rovněž na klíčové priority mezi projekty, a současně na rozpracované projekty nám sdělil jeho nezaujatý názor. Byli jsme s jeho přístupem velmi spokojení a ceníme si potřebné zpětné vazby, kterou nám pro ARROWS poskytl.
Lucie Melicharová
Business Development Officer ARROWS Advisory Group
Pan Ježek je profesionál s životním optimismem a lidským přístupem. Vážím si naší vzájemné, už docela dlouho trvající spolupráce a jsem ráda, že jsem na něj narazila. Upravili jsme společně webové stránky a pracujeme na získávání nových klientů, aby se naše kancelář dále rozrůstala.
JUDr. Alena Malachová
Řídící partner advokátní kanceláře MALACHOVÁ LEGAL
Připravovali jsme s panem Ježkem marketingovou komunikaci pro naše webové stránky, abychom jasně vymezili výhody naší kanceláře MACEK LEGAL a odlišili se tak od konkurence. Návrhy které jsme obdržely, splnily naše očekávání, byly velmi kreativní, hodně možností na výběr a pan Ježek byl zdvořilým, ale jasným oponentem, když měl na věc jiný názor. Vše dorazilo včas, za rozumnou cenu a líbila se nám i forma prezentace. Myslím, že pan Ježek „nešetřil krokem“ a dodal nám i něco co jsme nepožadovali, ale rádi jsme využili a bylo to zdarma. Za mne jako golfistu to byla „hole in one".
Mgr. Daniel Macek
Zakladatel a majitel Advokátní kanceláře MACEK LEGAL
“Budování značky je jeden z nejdůležitějších úkolů advokátních kanceláří.”

Pokud správně vybudujete značku, která již sama o sobě vzbuzuje respekt a kvalitu, klienti si Vás budou vyhledávat a budou pyšní, že je zastupujete právě Vy.

Pro značku je také zcela zásadní, abyste vysvětlili, v čem se odlišujete od konkurence a v čem jsou právě vaše služby a vaše advokátní kancelář jedinečné.
Mgr. Šimon Toman,
Toman & partneři
Jak vypadá ideální advokát, podle klientů?
Klienti očekávají od právníka:
Profesionalitu a spolehlivost a důslednost.

Zajímavé je, že pro klienty není tak důležitá cena, ale „pevné ceny“ a transparentní cena. Co tím myslím?
Podívejte se na video s průzkumem trhu.
 Co s tím udělat? Zeptejte se nás, rádi Vám poradíme.
Jak získávat klienty pro advokátní kanceláře.
Zajímavá studie, jaké části advokátní služby jsou nejdůležitější pro klienty.
Upozornil bych, jak hodně se liší vnímání AK v Praze vs. v menších městech, přičemž vnímání AK mezi muži a ženami je docela homogenní.
Z této studie se dá vyčíst mnoho údajů a určit jaká strategie je nejvhodnější pro klienty.
Jaké závěry z toho udělat a jak získat nové klienty?
To na základě těchto údajů umíme navrhnout my.