Jak mohou firmy prudce navýšit svůj obrat a zisk?
Naše zaměření:
1) Výrobní nebo obchodní firmy (FMCG nebo jiné zboží)
2) Výrobní strojírenské firmy
3) Retail včetně Franšízových obchodů
Jak postupujeme?
1) Uděláme analýzu firmy (prodejní data).
2) Projdeme prodejní procesy, nastavení Marketingu, vnitřní „souhru“ důležitých zaměstnanců a jejich schopností. V tomto okamžiku máme „úzká místa“ firmy dobře zmapovaná.
3) Uděláme závěry a doporučení pro firmu, jakým směrem by se měla ubírat.
Dodané závěry a doporučení jsou:
Srozumitelná a velice konkrétní.
Pojmenovávají velice adresně potíže firmy a navrhují změny, včetně jednotlivých zaměstnanců.
Poznámka: Celý postup včetně závěrů a doporučení trvá cca 3 dny.
Interim Management
Nejenom, že Vám řekneme, jakým směrem byste se měli ubírat,
ale vstupujeme do firmy jako Interim Manažeři
a řešíme za Vás denní operativu.
Zodpovídáme tedy za výsledky toho, co jsme navrhli
a tyto výsledky vidíte každý den.
———————————-
Dáváme věcem řád,
jsme systematičtí, korektní a DŮSLEDNÍ.
Pozn.: Interim management je dočasné nasazení manažera do organizace, která chystá zásadní změnu nebo potřebuje externí pomoc na zvládnutí výjimečné situace nebo dlouhodobějšího projektu.
Jaké oblasti podnikání společně vylepšíme?
Jak nejlépe využijete potenciál stávajících klientů?
Máte už svoje klienty a chtěli byste jim prodávat víc?
Pracovat se stávajícím zákazníkem, je vždy nejjednodušší způsob, jak zvýšit obrat a zisk.
Nabídneme stávajícímu zákazníkovi jiný produkt/službu, než který standartně odebírá.
Připravíme prodejní akce ke zvýšení jednotlivých objednávek, pokud to nejde, tak k vyšší frekvenci objednávek.
Existuje mnoho způsobů, jak využít potenciálu stávajících zákazníků.
Přínos:
Využijeme na maximum potenciál stávajících zákazníků.
Chcete získat nové zákazníky?
Myslíte si, že je těžké získat nové klienty či zákazníky?
Je potřeba zjistit jaké produkty a služby nejlépe „fungují“.
Na základě analýzy také můžeme zjistit, kde firmě „něco chybí“, ať už služba nebo výrobek.
Pak nabídneme potenciálním zákazníkům produkty nebo služby, které je nejvíce zajímají.
Přínos:
Přesně víme, jaké produkty/služby jsou nejžádanější pro nové zákazníky.
Máte svůj už prodejní tým?
Uděláme z Vašeho prodejního týmu „mašinu na obrat/ zisk“.
Nastavení správné vnitřní motivace, a měřitelných cílů (KPIs) ukáže prodejnímu týmu, jakým směrem mají zaměřit svoje úsilí.
Připravíme prodejní nástroje pro zvýšený prodej, aby prodejci snadněji prodávali.
Motivujeme prodejní tým k většímu zájmu o výsledky.
Klíčové slovo zde je „DŮSLEDNOST“!
Přínos:
Máme jasná pravidla a nástroje pro prodejní tým a ten má zvýšenou motivaci prodávat.
Jak nastavit účinný marketing?
Účinný Marketing nemusí být drahý!
Vybereme správné zákazníky.
Cíleně zákazníky oslovíme s vhodným produktem, a tak o něj vyvoláme zájem a tím zvýšíme šance na zakoupení těchto produktů.
Platíme prostě jenom za oslovení zákazníků, které vaše produkty zajímají.
Přínos:
Máte marketingovou strategii a víte kdo je Váš zákazník.
ŘEKLI O MNĚ


Myslím, že bez něj bychom nedosáhli "potřebné euforie" mezi prodejci, aby se nadchli pro projekt.

Byli jsme velmi spokojeni.

Za mne dobře vyšel i poměr "cena / výkon".
