Jak mohou firmy prudce navýšit svůj obrat a zisk?

Naše zaměření:

1) Výrobní nebo obchodní firmy (FMCG nebo jiné zboží)

2) Výrobní strojírenské firmy

3) Retail včetně Franšízových obchodů

 

Jak postupujeme?

1) Uděláme analýzu firmy (prodejní data).

2) Projdeme prodejní procesy, nastavení Marketingu, vnitřní „souhru“ důležitých zaměstnanců a jejich schopností. V tomto okamžiku máme „úzká místa“ firmy dobře zmapovaná.

3) Uděláme závěry a doporučení pro firmu, jakým směrem by se měla ubírat.

 

Dodané závěry a doporučení jsou:

Srozumitelná a velice konkrétní.

Pojmenovávají velice adresně potíže firmy a navrhují změny, včetně jednotlivých zaměstnanců.

Poznámka: Celý postup včetně závěrů a doporučení trvá cca 3 dny.

Interim Management

Nejenom, že Vám řekneme, jakým směrem byste se měli ubírat,

ale vstupujeme  do firmy jako Interim Manažeři

a řešíme za Vás denní operativu.

Zodpovídáme tedy za výsledky toho, co jsme navrhli

a tyto výsledky vidíte každý den.

———————————-

Dáváme věcem řád,

jsme systematičtí, korektní a DŮSLEDNÍ.

Pozn.: Interim management je dočasné nasazení manažera do organizace, která chystá zásadní změnu nebo potřebuje externí pomoc na zvládnutí výjimečné situace nebo dlouhodobějšího projektu.

Jaké oblasti podnikání společně vylepšíme?

Jak nejlépe využijete potenciál stávajících klientů?

Máte už svoje klienty a chtěli byste jim prodávat víc?

 

Pracovat se stávajícím zákazníkem, je vždy nejjednodušší způsob, jak zvýšit obrat a zisk.

Nabídneme stávajícímu zákazníkovi jiný produkt/službu, než který standartně odebírá.

Připravíme prodejní akce ke zvýšení jednotlivých objednávek, pokud to nejde, tak k vyšší frekvenci objednávek.

Existuje mnoho způsobů, jak využít potenciálu stávajících zákazníků.

Přínos:

Využijeme na maximum potenciál stávajících zákazníků.

Chcete získat nové zákazníky?

Myslíte si, že je těžké získat nové klienty či zákazníky?

 

Je potřeba zjistit jaké produkty a služby nejlépe „fungují“.

Na základě analýzy také můžeme zjistit, kde firmě „něco chybí“, ať už služba nebo výrobek.

Pak nabídneme potenciálním zákazníkům produkty nebo služby, které je nejvíce zajímají.

Přínos:

Přesně víme, jaké produkty/služby jsou nejžádanější pro nové zákazníky.

Máte svůj už prodejní tým?

Uděláme z Vašeho prodejního týmu „mašinu na obrat/ zisk“.

 

Nastavení správné vnitřní motivace, a měřitelných cílů (KPIs) ukáže prodejnímu týmu, jakým směrem mají zaměřit svoje úsilí.

Připravíme prodejní nástroje pro zvýšený prodej, aby prodejci snadněji prodávali.

Motivujeme prodejní tým k většímu zájmu o výsledky.

Klíčové slovo zde je „DŮSLEDNOST“!

Přínos: 

Máme jasná pravidla a nástroje pro prodejní tým a ten má zvýšenou motivaci prodávat.

Jak nastavit účinný marketing?

Účinný Marketing nemusí být drahý!

 

Vybereme správné zákazníky.

Cíleně zákazníky oslovíme s vhodným produktem, a tak o něj vyvoláme zájem a tím zvýšíme šance na zakoupení těchto produktů.

Platíme prostě jenom za oslovení zákazníků, které vaše produkty zajímají.

Přínos: 

Máte marketingovou strategii a víte kdo je Váš zákazník.

ŘEKLI O MNĚ

Jindrich pre nás pracoval ako Interim Manazer od septembera do decembera 2020. Za toto obdobie dokázal výrazně zvýšit tržby (+76,4%) a nastartovat team. Jindrich kvalitne doručil všetko na čom sme sa dohodli. Je to slušný a velmi zodpovedný profesionál u ktorého sa možte spolahnút, že co sa dohodne, to platí a bude doručené. Jindrich bude určite moja prva volba, ak sa u nás vyskytne podobná príležitost v budúcnosti.
MARCEL VARGAEŠTOK
Majitel, Made in Japan Europe
Jindra připravoval pro můj tým prodejní strategie včetně prodejních materiálů. Také vyvíjel aktivity pro navýšení prodejů jako například Loajální program. Našli jsem díky němu hodně nových zákazníků a u některých zákazníků jsme maximálně "vytěžili jejich potenciál". Musím říci, že vždy dodržoval termíny a podklady nebo jakékoli jiné materiály byly hotové v nadstandartní kvalitě a včas. Také nastavil procesy a parametry pro obchodování s úplně novými klienty (úklidové firmy).​
MAREK MACHÚT
Obchodní ředitel, PK Solvent
Nabízíme kryptoaktiva pro firmy a nedokázali jsme projekt prodat našemu Obchodnímu oddělení, nikdo tomu nerozuměl. Jindra projekt "zlidštil" neboli použil argumentaci, které každý rozumí a potom vyškolil Obchodní týmy a připravil a nechal vytisknout velice povedené prodejní materiály. Už začínáme obchodovat.
Myslím, že bez něj bychom nedosáhli "potřebné euforie" mezi prodejci, aby se nadchli pro projekt.
aleš erbr
Výkonný ředitel, Stuna Space/Ecolog Space
Jindra nám založil firmu v USA, kdy díky jeho profesionálnímu přístupu, bylo vše rychle vyřízeno. Začátky byly velmi těžké, začínali jsme "na zelené louce" a vůbec jsme nevěděli, zda uspějeme. Začínáte v cizí zemi a v jiné kultuře a ta příšerná konkurence v USA. Jindra pobočku v USA téměř 3 roky sám vedl a dosáhl více než dvojnásobného obratu a marže, než jsme si stanovili.
Byli jsme velmi spokojeni.
ludvík novotný
Majitel, MS Composit USA
Pan Ježek nám pomohl v úvodních fázích rozvoje naší firmy, kdy jsme potřebovali dostat naše výrobky na velké řetezce. Připravil pro nás prezentaci s argumenty pro listing pro Ahold a Tesco, tak abychom na těchto řetězcích měli také svoje produkty přítomné v regálu. Ne všude se nám podařilo dostat se hned, stále na tom pracujeme, ale bylo vidět, že ví, jak to na řetězcích funguje, což my zase úplně nevěděli.
Za mne dobře vyšel i poměr "cena / výkon".
Tomáš Frantl
Business Development Manager, Enjoy chips