Pár tipů ZDARMA,

jak můžete jednoduše zvednout svůj obrat a zisk.

Jak vyjdete silnější z krize?
Snadno podpoříte svůj prodej těmito jednoduchými a lehce realizovatelnými nápady (3 min video).
Nejedná se o nápady na snížení ceny!
Všechno jsem sám vyzkoušel.
Základní návod, jak správně vytvořit prodejní webové stránky.
Jednoduše a srozumitelně, vysvětleno za 4 minuty.
Základní chyby, které se na nich opakovaně objevují najdete ve videu.
Překvapivě i známé značky mají slabé internetové stránky.
Jak to opravíte? Vůbec nemusíte předělat celé „webovky“.
Zavolejte a poradíme Vám.
Tady leží „zlatý valoun“ ve vaší firmě.
Zákazníci se často rozhodují podle komunikovaných výhod Vašich výrobků.
Když budete schopni výhody svých výrobků správně popsat tak se zvýšíte váš prodej. I obchodní tým lépe funguje, když ví, v čem jsou vaše výrobky unikátní.
Nevíte, jak se to dělá?
Tak my Vám rádi pomůžeme.
Návod „Jak upravit sortiment, aby se zvýšil obrat a marže“ za pomoci ABC analýzy.
ABC analýza přináší tolik výhod a infiormací, že je ani nespočítám.
 
Krátké video (4 minuty) s trochu sofistifikovanějším  přístupem k podnikání.
Jak vypadá ideální advokát, podle klientů?
Klienti očekávají od právníka:
Profesionalitu a spolehlivost a důslednost.

Zajímavé je, že pro klienty není tak důležitá cena, ale „pevné ceny“ a transparentní cena. Co tím myslím?
Podívejte se na video s průzkumem trhu.
 Co s tím udělat? Zeptejte se nás, rádi Vám poradíme.
Jak získávat klienty pro advokátní kanceláře.
Zajímavá studie, jaké části advokátní služby jsou nejdůležitější pro klienty.
Upozornil bych, jak hodně se liší vnímání AK v Praze vs. v menších městech, přičemž vnímání AK mezi muži a ženami je docela homogenní.
Z této studie se dá vyčíst mnoho údajů a určit jaká strategie je nejvhodnější pro klienty.
Jaké závěry z toho udělat a jak získat nové klienty?
To na základě těchto údajů umíme navrhnout my.